5 lietas, ko esam aizmirsuši par Renault

10-сен, 20;28 alexpuskins 1131

Ar Renault zīmola automašīnām mēs varam lepoties - tās ir vienas no labākajām, kādas jebkad ražotas Francijā, un vienas no uzticamākajām pasaulē. Šim zīmolam piemīt neizsakāmi valdzinošais Francijas šarms. Un būsim godīgi - šī ir viena no tām automarkām, kuru patiesi mēs vēlētos redzēt laistāmies arī savas mājas pagalmā. Renault ir ikonisku automobiļu autori, turklāt arī šodien Renault turpina mūs pārsteigt ar jaunākās paaudzes modeļiem.

Renault iedvesmo auto cienītājus jau kopš kompānijas pirmsākumiem 1899. gadā, kad Luiss Reno kopā ar brāļiem dibināja Renault Brothers Company. Auto bizness aizsākās pavisam necili - jaunajam Luisam darbojoties ar dzinējiem ģimenes piemājas šķūnī. Šis ir stāsts par ideālo karjeru - no hobija līdz grandiozai internacionālai veiksmei.

Lai atgādinātu, kāpēc Renault ir izcila marka, atskatīsimies vēsturē kopā ar inovatīvo bezmaksas auto sludinājumu portālu dalder.lv Šis ir šobrīd uzticamākais auto tirdzniecības sludinājumu portāls Latvijā, jo tajā lasāmas atsauksmes par katru Renault dīleri un privāto pārdevēju, kā arī katra sludinājuma ievietotājam ir savs profils, kas kalpo kā identitātes apstiprinājums.

Kariete Renault Voiturette

Renault pirmsākumi saistās ar karietes stila automašīnu - Renault Voiturette. Pirmais šo automašīnu iegādājās Lusa Reno tēva draugs. To darbināja De Dion-Bouton 1 cilindra dzinējs. Šī kompānija savos pirmsākumos izgatavoja spēļu vilcieniņus, bet vēlāk - automašīnu dzinējus. Šis auto tika ražots no 1898 - 1903. gadam.

Šis Renault modelis ir izcils kā modernā nākotnes automobiļa priekšvēstnesis: dzinējs jau atradās priekšā un tam bija piedziņas vārpstas transmisija. Luiss Reno patentēja tiešās piedziņas pārnesumkārbu, kas izmantota arī tieši šajā modelī. Sabiedrības acīm šis brīnums tika atklāts 1899. gadā.

Autosacīkšu čempions

50-os un 60-os gados Renault Dauphine bija viena no izcilākajām autosacīkšu automašīnām. Sacensībās Tour de Course šis Renault auto modelis uzvarēja pat vairākas reizes. Turklāt šim Renault auto modelim veiksme turpināja sekot pa pēdām arī Monte Carlo Rally sacensībās.

“Burvju” Renault

Renault auto modeļi, tādas klasikas kā Renault 5, 8, 12 un 17 atrodas starp Renault un Amedee Godini sadarbībā radītajiem Renault šedevriem. Šos Renault auto modeļus turpinām apjūsmot vēl šodien. Godini savulaik tika saukts par burvi. Viņš regulēja dzinējus un izgatavoja F1 automašīnas. Viņa vārdam bija svars, līdz ar to šī sadarbība nostiprināja Renault auto modeļu uzticamību.

2014. gadā Renault auto ražotājs un Gordini atzīmēja savu 50. gadadienu. 2022. gadā tie jau ir 58 gadi kopš veiksmīgās sadarbības aizsākumiem. R8 ieguva sporta auto mīlētāju sirdis ar tam raksturīgajām 2 baltajām strīpām uz priekšējā pārsega.

R8 autosporta pasaulē ienāca ar spilgtu un leģendāru uzvaru 1964. gada sacensībās Tour de Corse. Laika apstākļi bija ļoti skarbi un sacensība - ļoti nopietna. No 79 automašīnām, kas uzsāka startu, tikai 8 no tām noslēgumā tika atspoguļotas rezultātu tabulā. No šīm automašīnām 4 bija R8, attiecīgi ieņemot 1., 3., 4. un 5. vietu. 1. vietu šis Renault auto modelis noturēja 3 uzvarās pēc kārtas 1964., 1965. un 1966. gadā.

Renault ZOE elektrificē ciematu

Renault zīmols ar paceltu galvu iesoļojis arī 21. gadsimtā, pārvēršot sapni par elektroauto nākotni īstenībā.

Nevaram aizmirst, ka 2020. gadā Renault aizsāka unikālu projektu vienā no izolētākajiem Francijas ciematiņiem Apī, apņemoties nodrošināt katru mājsaimniecību ar 1 Renault ZOE. Tāpat autoražotājs izbūvēja vajadzīgos uzlādes tīklus.

Ja šis projekts izdevās tik attālā kopienā, cik daudz vairāk iespēju paveras lielajās pilsētu metropolēs?

Turklāt nevar nepieminēt, ka Renault dīleri Latvijā īpaši iesaka kā savu jauno auto izvēlēties tieši Renault ZOE, kas 2021. gadā ieguva Latvijas elektro auto titulu.

Renault 5

Ar nepacietību Renault auto fani turpina gaidīt Renault 5 Prototype atnākšanu. Tas ir jauns un sportisks Renault elektriskais auto modelis ar unikālu nākotnes dizainu. Renaultizācijas ietvaros kompānija paziņojusi par jaunu Renault elektrisko auto modeļu kolekcijas radīšanu līdz 2025. gadam.

Paziņots, ka elektriskais superauto Renault 5 pārdošanā nonāks 2024. gadā. Tā cena - 20 700 EUR. Minhenes auto izstādē tika prezentēts šī auto protortips blakus tā oriģināliem, kas ražoti 60-os un 70-os gados.

Ar šo automašīnu arī varam svinēt ekonomiskāku elektroauto ienākšanu tirgū, kas pieejami par jau plašākai sabiedrības daļai krietni pieņemamāku cenu kā pirmie elektromobiļi. Šobrīd noteiktā nākotnes Renault 5 cenu kategorija ir tāda pati kā ar benzīnu darbināmajiem VW Polo un Ford Fiesta.

Renault nākotne sludinājumu portālos

Tāpat kā Renault auto modeļu nākotnē gaidāmas inovatīvas pārmaiņas, tāpat šobrīd jaunu, mazlietotu un lietotu Renault auto tirgū Latvijā ir jaunas vēsmas. Inovatīvais auto pirkšanas un pārdošanas sludinājumu portāls dalder.lv ne vien nodrošina iespēju auto reklāmas sludinājumus ievietot bez maksas, bet arī kārtot darījumus drošāk, mazinot krāpniecības risku.

Šīs pārmaiņas veicinātas pateicoties dalder.lv atsauksmju sistēmai, kas portālu paceļ tirgus platformas līmenī. Līdz ar to visiem tirgus dalībniekiem vēl pirms klātienes tikšanās iespējams iepazīties ar citu atsauksmēm un kopējo apmierinātības reitingu 5 zvaigžņu sistēmā. Līdz ar to šajā portālā viss nebeidzas ar sludinājuma dzēšanu, bet pēc darījuma noslēgšanas katram ir iespēja izteikties un tikt sadzirdētam.

Turklāt tiem, kurus interesē mazlietoti un lietoti Renault, tieši atsauksmju dēļ šī ir ideālā platforma auto meklējumiem. Tā kā lietotu auto iegāde vienmēr ir riskantāka, jo saistās ar krāpniecības iespējamību, atsauksmes ir būtisks kritērijs uzticamības izvērtēšanai, kas līdz šim Latvijas tirgū nav bijis iespējams.

Katram dalder.lv auto pārdevējam ir sava mini mājaslapa, kas iebūvēta kopējā platformā, līdz ar to auto tirdzniecība tiek organizēta jau krietni profesionālākā līmenī kā jebkad agrāk.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/