Renault Kangoo un Master furgoni saņēma ūdeņraža stacijas

05-сен, 10;02 admin 1230
Alternatīvo enerģijas avotu attīstība ir bezierunu tendence mūsdienu autobūves nozarē. Daudzi lieli uzņēmumi nopietni apsver ūdeņradi kā videi draudzīgu degvielu automašīnu degvielai. Šajā jomā neapstrīdams pionieris ir japāņu Toyota, lai gan Renault veic aktīvus eksperimentus.
Tātad, nesen kļuva zināms par divu ziņkārīgu uzņēmuma prototipu parādīšanos. Tas ir par Kangoo Z.E. Ūdeņradis, 2019. gads, un kapteinis Z.E. Ūdeņradis, kas parādījās 2020. gada pirmajā pusē. Kā redzams no modeļa nosaukuma pēcraksta, automašīnas darbojas ar ūdeņraža degvielas šūnām.

Furgonus aizbāza uzņēmums Symbio, kas izstrādā efektīvas degvielas šūnas. Tad tie kalpo kā galvenais enerģijas ģenerators, kas tiek pārnests uz elektromotoru. Ūdeņraža baloni ir paslēpti zem automašīnas dibena. Viss dizains spēj piegādāt 10 kW / h jaudu un uzlādēt uzstādīto litija jonu akumulatoru, atrodoties ceļā.
Viena WLTP uzpildes jaudas rezerve ir 370 km Kangoo un 350 un Master. Protams, līdz šim tie ir tikai prototipi, taču eksperti jau novērtē šī dizaina sērijveida modeļu aptuveno tirgus vērtību 50 tūkstoši eiro par gabalu.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/